Counting down! - Reisverslag uit Parker, Verenigde Staten van Myrthe Romeijn - WaarBenJij.nu Counting down! - Reisverslag uit Parker, Verenigde Staten van Myrthe Romeijn - WaarBenJij.nu

Counting down!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Parker

Hey! Dacht maar weer eens tijd voor een update=) Voor je het weet sta ik alweer in Nederland, dus ik moest maar eens opschieten. Heb van de week de datums doorgegeven om terug te vliegen (de au pair organisatie boekt de vlucht) en kom als alles goed gaat begin augustus al weer terug op Hollandse bodem..dat is nog maar 2 maandjes!! Whaat?! I can’t believe it myself. Ik denk dat ik ernstige ontwennings verschijnselen van Nederland heb dus dat wordt nog wat (Wat? doen jullie hier alles met de fiets? Kan ik niet van de ene naar de andere winkel rijden..maar lopen? Waar is hier de atm, library, mail, kids, pharmacy etc etc drive-thru drop off? Wat is alles hier klein en plat! Lol als ik een vervelende halve-Amerikaan ben geworden warn me;)

Vorig weekend voor het eerst eigenlijk afscheid genomen van een heel goed vriendinnetje van mij hier, dan besef je ineens dat aan al het goede ook helaas een eind komt. Gelukkig komt zij uit belle France, dus die gaan we vast in Europe nog wel zien! Heb ook aangezien hoe moeilijk het is om je spullen van 2 jaar in te pakken voor het vliegtuig haha dat was echt dramatisch lol..ik kijk er nu al naar uit;P

Euhm sinds de laatste update in januari was het laatste half jaar in vogelvlucht: work during the week, skiing in the weekend..voet nog goed verzwikt in een van de laatste weken..maar 2 weken later toch lekker eigenwijs weer op de skies. Zelfs eind mei heb ik nog geskied wat best raar is als je hier in Denver al met shorts loopt, maar in de bergen nog kan skiën (volgens mij is dit weekend pas closingsweekend in ABasin!). Nu de skistokken maar echt opgegeven en mijn weekend is veranderd in hiking, hanging at the pool en andere vette dingen doen (heb oa rockclimbing gedaan en jawel: geskydived wat heel erg vet was!).

Het is hier dus ook echt zomer aan het worden (lees heet) nadat we de spring hier hebben overleefd met lots of thunder en zelfs een paar tornado’s! Als ik aan het Nederlandse weer denk begin ik al bijna te huilen haha ben echt zo niet meer gewent aan regen:( De kinderen hebben vanaf nu ook zomervakantie wat betekend 1 meer werk, maar anderzijds ook tijd om leuke dingen te doen met ze! Zijn vandaag bijvoorbeeld naar Cheyenne Mountain Zoo geweest, wat echt een vette dierentuin is tegen een berg aan en waar je ook supermooi uitzicht hebt. We hebben zelfs giraffen geaaid daar, best geslaagde dag al zeg ik het zelf!

Volgende week gaat de family al op vakantie naar Nederland/Zweden en dan zal ik nog even een final roadtrip USA doen om zoveel mogelijk te zien wat ik nog niet al had gezien (volgens mij gaat het me best aardig lukken de VS in 2 jaar tijd te zien lol). Dit keer zonder paps, mams of Charlotte maar helemaal alleen! Ik ken hier gewoon niemand die ook zo lang vrij heeft en dezelfde gekke dingen wil doen als ik;P Maar heb er eigenlijk super veel zin in om dit solo avontuur aan te gaan, nieuwe uitdaging=)

Even in het kort het reisplan:
Denver-Austin-San Antonio-New Orleans-Atlanta-Charlston SC-Nashville-Memphis(Graceland yeah)-Niagara Falls-Toronto(coke snuiven met Rob Fort;)-Montreal-Quebec City-Portland-Maine (coast)-Denver.
Zo op 1 rij lijkt het best mee te vallen haha. Ik ga reizen per vliegtuig/bus/auto en trein ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat! Neem dus ook nog een stukje Canada me..because why not? Zal nadat ik terug ben een verslagje schrijven over hoe het was. Ik heb er zin an!!

Vond het wel weer een mooie update zo=) Tot heel snel ziens! XOXO

  • 07 Juni 2014 - 09:29

    Marleen:

    Wow, wat een leuke update weer! Het enthousiasme spat er vanaf! Geniet van de laatste twee maanden! Liefs Marleen

  • 07 Juni 2014 - 09:44

    Steph:

    Jeeeetje myrth!!! Klinkt echt top! En goeie roadtrip ook om mee af te sluiten:) genoet er nov van! Wij zullen jeopvangen in de regen;) xxx

  • 07 Juni 2014 - 12:14

    Pieter:

    Hi mythe. Ik ken nog wel mensen in Nash ville en Toronto mocht het nodig zijn. Veel plezier nog!

  • 07 Juni 2014 - 21:16

    Hilde:

    Ja, niet alleen Myrthe is bezig aan haar count down. Wij doen hier net zo hard mee. Twee jaar is best een hele tijd. Het kan mij niet snel genoeg gaan. Myrthe veel plezier op je super road trip. En wij zien hier de kids in Ned. met ouders uiteraard. Dan zullen we ze laten zien in wat voor wereldstad jij geboren bent. Yes 2 maanden en dan zijn de twee jaar om! Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 15 Juli 2012
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 14121

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 13 Augustus 2013

Au Pair in Amerika

Landen bezocht: